PRODEJ » Digitální telefonní ústředny

Digitální telefonní ústředny jsou v dnešní době technologickou špičkou dnešních komunikačních systémů. V první řadě řeší potřebu hlasové komunikace, ale to není všechno. Tyto systémy jsou vybaveny celou řadou dalších funkcí a  jejich možnosti jsou až neuvěřitelné. Dají se propojit  či integrovat do dalších IT systémů a tvořit tak celé sítě, které jsou navzájem propojené a tím usnadňují a zpřehledňují celé komunikační rozhraní vaší společnosti.

Tyto digitální telefonní ústředny využijí jak majitelé malých společností, tak i střední a velké společnosti, školy, školky, městské úřady, radnice, obchodní kanceláře, zdravotnická střediska, polikliniky, velké ordinace, výrobní společnosti, právní kanceláře, realitky apod.

Ve velké většině případů se jedná o modulární ústředny. Sestávají se a skládají z modulů a tudíž se mohou přizpůsobit přesným požadavkům klienta svou flexibilitou. Na vstupu těchto telefonních ústředen můžeme nalézt jak analogové porty, tak porty pro připojení ISDN linek, nebo VoIP (telefonování přes internet) linky. Tyto VoIP linky jsou poslední dobou velice žádané. Dle požadavků klienta se zvolí příslušná karta, kterou se osadí telefonní ústředna. Na výstupu je to podobné, ústředna se osadí kartami, dle telefonních přístrojů, které klient má k dispozici, případně, které chce k systému dokoupit. Tyto přístroje mohou být klasické stolní telefony, bezdrátové telefony, nebo přístroje VoIP. A to jak stolní, tak bezdrátové, nebo tzv. systémové telefony. Systémové telefony umožňují jednoduché uživatelské nastavení základních funkcí telefonní ústředny. Proto pro výběr správné telefonní ústředny je třeba znalostí v této oblasti a také porozumět požadavkům zákazníka. Potom můžeme telefonní ústřednu navrhnout přesně tak, jak klient potřebuje a tím zjednodušit a zefektivnit fungování společnosti.

DOMU

GIGASET.CZ                                                        E-SHOP                                                   BEZDRÁTOVÉ TELEFONY